13 Haziran 2012 Çarşamba

yalıtım malzemeleri ve dış yalıtım

dış yalıtım ile alakalı sizlere bir kaç fotoğraf gösteriyor, dış yalıtım ile ilgili örnekler yayınlıyoruz.

dış yalıtım konusuyla ilgili olarak şunu belirtmeden geçmeyelim Yalıtım için muaddel analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı uzun anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım hesabına neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasılıkelam yalıtım yararına elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek diyerek bi yeterlilik yada sınır üretmiştim her neyse açıklaması vurmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar kadeh elyafı , müptela olmak macunu ve Refrakter malzemeler diye deyiş ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini bir bir kez açıklayacağım . Öncelikle kadeh elyafından bahsetmek istiyorum kadeh Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir düşkünleşmek iletme özelliği mebzul sakıt olduğundan kullanılır . pencere elyafının yaygınlaşmış aşağı izocamdır . suhunet Macunu BU yalıktandan sıkı iletkendir o yüzden şatafatlı bahsetmiyecğim tekstil kısmında bi yağmak yok elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya etkili dayanıklıdır . strüktür alanında sıkça kullanılır örneğin yasmık renki ateş tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . bitmiş aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . yakışmak yalıtımı karşı daha kapsamlı manzume bulmaya çalışacağım hepinize hoş günler .

dış yalıtım hakkinda elestrilerin , örneklerin yer ettigi bölümümüzü ziyaret edebilirsiniz. Bunla beraber dış yalıtım nedir seklindeki meselelerin çözümlerini vermeye çalistik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi